יתרונותיהם של הסיבים האופטיים

הסיבים האופטיים החלו להיות מיוצרים לפני כ-50 שנים. בעשור האחרון התרחב מאוד השימוש בהם וכיום הם מהווים תשתית מבוקשת לרשתות תקשורת בין מחשבים, למערכות טלפוניה ועוד. יתרונותיהם של הסיבים האופטיים רבים ומגוונים - וכדי להפיק מהם מקסימום תועלת, חשוב לפרוס תשתית זו באופן מקצועי וגם להקפיד על תחזוקה נאותה, שניים מהשירותים שמספקת חברת אשר תקשורת למגוון רחב של לקוחות בהצלחה מרשימה.

יתרונותיהם של הסיבים האופטיים

 

  • יכולת להעביר מידע למרחקים גדולים מאוד - בניגוד לרשתות תקשורת שמבוססות על כבלי נחושת וגם לאלה שפועלות באמצעות גלי רדיו, סיבים אופטיים מאפשרים לשנע דאטה למרחקים עצומים (גם ללא הגברה, וזאת בזכות הניחות המינימלי).
  • יכולת להעביר כמויות גדולות של מידע - עוביו של סיב אופטי הוא כעובייה של שערה אנושית, וניתן להעביר בו, למשל, שיחות טלפון רבות מאוד, בהיקף של עשרות אלפים. כבל אופטי עשוי להיות מורכב מכמה מאות סיבים, כך שקל להבין את רוחב הפס העצום ואת התועלת הרבה שתשתית זו מספקת.
  • צריכת אנרגיה מינימלית - יתרון שכמובן מפחית את עלויות התפעול של תשתית התקשורת.
  • חסינות להפרעות - השיטה הייחודית שעליה מבוססים הסיבים האופטיים - המרת מידע לאור, העברתו ואז תרגום מאות אופטי לאות חשמלי, כלומר דאטה - הופכת את התשתית הזו לחסינה להפרעות של שידורים אחרים.
  • עמידות למים - איכות שמאפשרת פריסת כבלים תת ימיים שמרשתים את העולם כולו.
  • אבטחת מידע אפקטיבית - בזכות העובדה שרשת סיבים אופטיים לא פולטת קרינה אלקטרו-מגנטית.

 

ציוד איכותי ותכנון מוקפד 

על-מנת לנצל את כל יתרונותיהם של הסיבים האופטיים חשוב לוודא שנעשה שימוש בציוד איכותי ושהתכנון של רשת התקשורת מופקד בידיים מקצועיות ומנוסות. חברת אשר תקשורת כבר השלימה בהצלחה פרויקטים רבים הקשורים לכבלים אופטיים, עבור שלל לקוחות כולל חברות מהגדולות במשק. גם כשמדובר על פריסת תשתית חדשה, גם כשנדרש פתרון אינטגרציה עם מערכת קיימת, וגם כשהשירות המבוקש הוא ניקוי סיבים אופטיים ותחזוקה באופן כלי, אנחנו מקפידים על עבודה מסודרת, מדויקת ויסודית - כך שאתם תוכלו להפיק מקסימום תועלת ולדעת בלי שום צל של ספק שתשתית התקשורת שלכם מבטיחה התנהלות שוטפת מיטבית.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support