כיצד מתבצעת התקנת תשתית אינטרנט?

קשה לדמיין את ההתנהלות שלנו ביומיום ללא אינטרנט – בבית, במשרד וגם ברחוב. בכל נקודת זמן היום יש לכל אחד מאיתנו צורך בחיבור אינטרנטי לצרכים שונים ולניהול תקשורת תקינה. כאשר מדובר על עסקים וארגונים חשיבות איכותו של האינטרנט והפריסה שלו רק עולה בחשיבותה ככל שחולף הזמן. אנחנו צריכים היום תשתית אינטרנט חזקה ומהירה, כזו שיודעת להתמודד עם היקפים עצומים של תעבורת מידע – בשליחה ובקבלה. הן כאשר מדובר על הורדת קבצים או מדיה או בשליחתם. יש לנו צורך בהתקנת תשתית אינטרנט איכותית וחזקה, ובכל שעות היום - בין אם מדובר על מחשב נייח או נייד, טאבלט, טלוויזיה או שעון חכם.

התקנת תשתית אינטרנט

ישנם כמה רכיבים בסיסיים לצורך כך: נתב, מתג ומגדיל טווח. נתב הוא מרכיב מרכזי בתשתית והוא למעשה אמון על ניתוב המידע שעובר במחשבים. יש את המתג ותפקידו לקבל מידע מהנתב ולבצע חיבור בין נקודות שונות של מחשבים הפרוסות בארגון. ויש מגדיל טווח שתפקידו להרחיב את טווח הקליטה. למשל כאשר יש ארגון עם מחלקות שונות אשר נפרסות על פני כמה קומות בבניין, קיים צורך בהגדלת טווח הקליטה - בכדי שהתקשורת הפנים ארגונית והחוץ ארגונית, תהיה חלקה.

התקנת תשתית אינטרנט - בפועל

בפועל התקנת תשתית אינטרנט מתבצעת על ידי חברה אשר מתמחה בכך, חברת תקשורת איכותית ואמינה. קודם להתקנה יש לבצע תכנון מקדים הנגזר מהמיקום הפיזי של הארגון, מהיקפו ומהצרכים השונים. רק אחרי תכנון חכם ויסודי עוברים להתקנה בפועל. ככל שמדובר על ארגון מסונף יותר, ועל כמות גדולה יותר של עובדים – כך יש צורך בתכנון עמוק יותר.

יצירתיות

וכמו שנאמר "כל מקרה גופו", הדבר תקף גם עבור התקנת תשתית אינטרנט. לכל ארגון ועסק יש הרי את הצרכים הספציפיים שלו, את המבנה ואת המיקום הפיזי, ולכן פעמים רבות בשלב התכנון, וגם לאחר מכן בעת שדרוגים למשל, יש לשלב פתרונות יצירתיים התואמים צרכים שעולים בשטח. ואת כל זה נוכל לספק לכם בחבר 'אשר תקשורת' המתמחה בהתקנת ומתן פתרונות תקשורת.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support