אשר תקשורת - שירותים בפריסה ארצית

מערכות מתח נמוך

חברת אשר תקשורת מציעה מגוון שירותי תקשורת – מתכנון מערכות מתח נמוך, התקנת המערכות, תפעולן, ועד ייעוץ מלווה.

מה הן מערכות מתח נמוך?

מערכות מתח נמוך הן למעשה מערכות שהפעלתן אינה דורשת מתח חשמלי הגבוה מ- 1,000 וולט, למעשה המערכות האלה נמצאות בכל מקום והן משמשות אותנו בחיי היומיום.

סוגי מערכות מתח נמוך שאנו מתקינים:

מערכות כריזה

מערכות כריזה מותקנות במקומות ציבוריים כגון אוניברסיטאות, בתי ספר, בתי מלאכה, בתי עסק, בתי חולים ומוסדות ציבוריים נוספים. מערכות הכריזה משרתות את הצורך בהתראה על מצבים מסכני חיי אדם במבני ציבור ואף בשטחים פתוחים.

מערכות הכריזה מורכבות ממספר חלקים, ביניהם רמקולים, מיקרופונים, מגברים ואביזרים שונים נוספים. כל אלה משמשים על מנת להעביר בצורה הטובה ביותר ובאופן מידי את ההודעות לכלל האנשים הנמצאים בשטח בכל מצבי החירום האפשריים.

לחלק מהמערכות יש אפשרות של גיבוי בזמן הפסקות חשמל שמאפשר את המשך הפעלתן גם ללא חשמל למספר שעות.

פתרון כניסה וכריזה מכל מקום

במקומות עבודה רבים מותקנת מערכת כריזה על מנת לאפשר איתור מהיר של העובדים. כמו וכן היא משמשת להשמעת צפירות בעת מלחמה או חירום. במקומות ציבוריים רבים מותקנת מערכות כריזה גם למטרת איתור ילדים באזור.

מערכות הכריזה משמשות גם בעיתות שלום ולמטרות שיווקיות ואחרות, כגון השמעת מוזיקת רקע נעימה והכרזת הודעות באופן שוטף.

השימוש במערכות אלו הוא נרחב ומגוון – במקומות עבודה, רשתות שיווק, מקומות בילוי לקהל הרחב ואף במוסדות חינוך לשידור הודעות וכן להשמעת צלצולים המסמנים לתלמידים על תחילת או סיום השיעורים.

תקשורת מחשבים

שירות נוסף של חברת אשר תקשורת הינו התקנת תשתיות לרשתות תקשורת מחשבים, סידור ושיפוץ מסדי תקשורת, הקמת חדרי שרתים והרכבת ארונות תקשורת, וכן הכנה למרכזיות IP ומערכות מולטימדיה.

  • לוח חכם – דוגמא אחת למערכת מסוג זה היא לוח חכם ומערכת שמע בתוך כיתות בבתי ספר.
  • מצלמות אבטחה – אשר תקשורת מתקינים מצלמות למערכות אבטחה במעגל סגור. המערכות מבוססות IP עם שרת מרכזי ואפשרות צפייה וניטור מרחוק.

מערכות מתח נמוך, אם כן הן מערכות חיוניות, אשר יש בכוחן לשפר את איכות החיים, חשוב לבחור בחברה שמקפידה על תקנים מחמירים, איכות ללא פשרות, מקצוענות וכמובן דואגת להתאמה מקסימלית לצרכי הלקוח ומקפידה על שביעות רצונו. אלה הם יסודות העבודה שלנו באשר תקשורת והצוות שלנו ישמח לסייע לכם במציאת הפתרון המתאים לכם מתוך מגוון מערכות המתח הנמוך.

  מערכות מתח נמוך - מענה חשוב ומדויק    מערכות שונות מחייבות מתח חשמלי גבוה למדי, אבל לצדן ניתן למצוא היום שפע של מערכות מתח נמוך. הן מקיפות אותנו מכל עבר ומהוות חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו. מערכות הכריזה במוסדות ציבוריים שונים הן דוגמה טובה לכך, ואין ספק באשר לחשיבותן כמערכות שמספקות התרעה במצבי חירום, אם כי במקרים רבים הן משמשות גם למסירת מידע שיווקי או להשמעת מוזיקה. חברת אשר תקשורת מלווה את מוסדות החינוך, משרדי הממשלה, רשתות השיווק וארגונים רבים אחרים בתכנון הפתרונות האידאליים עבורם.

מערכות מתח נמוך – דוגמאות עיקריות

באופן כללי מערכות מתח נמוך מאופיינות בצריכה שלא עולה על 100 ואט, ויש מספר דוגמאות מוכרות למערכות מהסוג הזה, לרבות:
  • מערכות כריזה
  • מערכות אינטרקום
  • מצלמות אבטחה
  • מערכות בקרת כניסה
  • גילוי עשן ו/או כיבוי אש
  • תקשורת מחשבים ואינטרנט
הדוגמאות המוזכרות כאן מחייבות לא מעט תכנון, ובעיקר התקנה מדויקת ומקצועית מאוד. חברה המתמחה בהצבת מערכות מתח נמוך יכולה להציע פתרונות מתקדמים שמותאמים לכל עסק ולכל מוסד, על פי דרישותיו הייחודיות ובהתאם לצרכיו היומיומיים. כל זאת, תוך הקפדה על עבודה מקצועית ואיכותית ועל תחזוקה שוטפת גם לאחר ההתקנה. כך תוכלו להיות בטוחים שהפעילות היומיומית שלכם מתנהלת ללא הפרעות, גם במצבים מיוחדים כדוגמת הפסקת חשמל וגם במצבים אחרים שעשויים להשבית את הפעילות העסקית בהיעדר פתרון מתאים.

מערכות מתח נמוך - מענה חשוב ומדויק

התקנת מערכות מתח נמוך היא עוד שירות חשוב של חברת אשר תקשורת, המספקת מענה חשוב ומדויק לצרכיו הייחודיים של כל עסק באשר הוא. לצד התקנת המערכת ניתן לתכנן גם התקנת לוח חכם בבתי הספר, הצבת מערכות שמע מתקדמות ותכנון מצלמות אבטחה מבוססות IP המאפשרות צפייה מרחוק. העבודה הנכונה, התכנון המדויק והליווי המקצועי של מומחי החברה, כל אלה יחד מבטיחים מענה קלאסי לצרכים שלכם. זהו תהליך שמתמקד במטרות שלכם תוך הקפדה על שירות מצוין ועל שביעות הרצון שלכם. כאשר כל החלופות פרוסות בפניכם, לכם נותר רק לבחור את מה שנכון עבורכם, ואת הפתרון שיאפשר לעסק להתנהל בצורה חלקה וטובה בכל רגע, ובכל שלב.

מערכות מתח נמוך - מידע נוסף

מערכות שלצורך הפעלתן נדרשים פחות מ-1,000 וולט נקראות מערכות מתח נמוך. הן נמצאות במקומות רבים ומשמשות אותנו למגוון רחב של צרכים, ובאופן טבעי התקנתן ותחזוקתן מחייבות ידע ספציפי וניסיון רלוונטי. אשר תקשורת כבר ביצעה פרויקטים רבים בתחום, עבור מגוון רחב של לקוחות, תמיד בהצלחה רבה, וגם אתם תוכלו להפיק תועלת מהיכולות הגבוהות של הצוותים המיומנים שלנו.

אילו סוגי מערכות מתח נמוך ישנן?

  • מערכת כריזה - מערכות כריזה נמצאות בכמעט כל מקום: במקומות ציבוריים הן משמשות בין השאר כדי לספק התראה הכרחית במצבי חירום, במרכזים מסחריים ניתן באמצעות מערכת מתח נמוך שכזו להשמיע מוזיקה וגם פרסומות, בבתי הספר מושמעים צלצולים שתוחמים את השיעורים וההפסקות, באירועים המוניים ישנה מטרה נוספת והיא סיוע באיתור ילדים שהלכו לאיבוד, ועוד דוגמה היא במקומות עבודה גדולים שבהם מערכת הכריזה נועדה להפעיל את העובדים באופן יעיל. מערכות אלה מורכבות מרמקולים, מגברים, מיקרופונים ועוד.
  • מערכות אבטחה - מערכות שכוללות מצלמות ושרת מרכזי שמאפשר צפייה בכל השידורים, בקרה וניטור.
  חשוב להדגיש שלנוכח רגישות המערכות הנ"ל, והתפקיד הקריטי שלהן הן בשגרה והן במצבי חירום, אסור להתפשר על האיכות שלהן ועל פחות מהתאמה מושלמת למאפיינים הייחודיים של המקום שבו הן יותקנו.

התאמה מדויקת לצרכים של כל לקוח

המפתח העיקרי להתקנת מערכות מתח נמוך כך שיניבו מקסימום תועלת הוא התאמה מדויקת לצרכים הספציפיים של כל לקוח - וזוהי גם אחת האיכויות הבולטות של אשר תקשורת, היכולת לאפיין במדויק את צרכי הלקוח ולמצוא עבורם את הפתרונות היעילים ביותר. גם ההיכרות עם כל סוגי המערכות ועם כל הרכיבים הרלוונטיים, כולל הציוד המתקדם ביותר הקיים כיום, תורם לכדאיות הבחירה בנו, ועוד סיבה טובה היא המחויבות המלאה למתן שירות מקצועי ומחויב בכל מקום. לאשר תקשורת רשימת לקוחות ארוכה ומרשימה (בכל תחומי הפעילות שבהם אנחנו מתמחים ובהם תשתיות תקשורת, מערכות המתח הנמוך ועוד) - סלקום, משטרת ישראל, חיפה כימיקלים, יוניליוור, המכללה האקדמית גורדון, בזק, החברה להגנת הטבע ועוד. מערכות מתח נמוך

מערכות מתח נמוך לעסקים

לאחרונה הגעתם למסקנה שגם אתם, כמו בעלי עסקים אחרים, זקוקים בעסק שלכם לשירותי התקנת מערכות מתח נמוך? אם כך, אנחנו יכולים להבין מדוע אתם מתלבטים אל מי כדאי לפנות ומי יוכל לתת לכם שירות מוביל בתחום הזה. חברת אשר תקשורת היא הבחירה הנכונה, שכן בכל מה שקשור להתקנת מערכות מהסוג הזה, החברה מגיעה עם ניסיון עשיר מאד. בנוסף, אם תעשו חיפוש אתם תראו שיש לחברה אינספור לקוחות מרוצים ברחבי הארץ, אז למה שלא תצטרפו גם אתם לחגיגה?

אילו סוגים של מערכות מתח נמוך קיימות?

ראשית, כדאי לדעת שכאשר מדברים על מערכות מתח נמוך למעשה מדברים על מערכות שלא דורשות מתח חשמלי שיותר גבוה מ-1,000 וולט. שנית, מערכות מהסוג הזה בפועל נמצאות בכל מקום והן משמשות את כולנו בחיי היומיום שלנו. לכן, בין אם אתם רוצים להתקין:
  • מערכת כריזה למקומות כמו בית ספר, בית עסק שלהו, בית חולים וכדומה
  • מערכת שכוללת פתרונות כניסה לעסק
  • מערכת שכוללת השמעת צפירות באירועי חירום או מלחמה
הרי שכדאי יהיה לפנות אל החברה הכי טובה שיש בתחום ולהזמין ממנה את שירותי ההתקנה שהיא מציעה לכם. כאשר הטובים ביותר אמונים על התקנת מערכת מתח נמוך בעסק שאתם מנהלים, אתם יכולים לישון בשקט ולדעת שהכול יעבוד בצורה מושלמת בעת הצורך.

השירות הנוסף שמציעה חברת אשר תקשורת

בין אם אתם רוצים שיתקינו אצלכם היום מערכת כריזה ובין אם אתם זקוקים לשירותים נוספים כמו: התקנת לוחות חכמים, התקנת מצלמות אבטחה, התקנת תשתית אינטרנט וכדומה, חברת אשר תקשורת היא הכתובת הנכונה. החברה זמינה עבור לקוחותיה תמיד במספר: 1700-505-616 והיא מציעה את השילוב הנכון בין מקצועיות, אדיבות וניסיון רב שנים. בנוסף, גם אם אתם לא לגמרי יודעים לומר לבד מה העסק שלכם צריך, הרי שכדאי לכם לפנות אל חברה זו, כי כאן תוכלו לקבל גם שירותי ייעוץ. התקשרו עוד היום, דברו עם המומחים של החברה ותראו שכל שירות שתזמינו כאן יהיה מקצועי ביותר. בנוסף, הצעות המחיר שתקבלו מחברה זו תמיד יהיו נוחות, אז למה אתם מחכים?

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support