מערכות תקשורת ובקרה

במאה ה-21 המחשבים נמצאים בכל מקום, גם בבתים וגם בעסקים. מגמה מובהקת נוספת היא הצורך ההולך וגדל בתקשורת בין כל אותם מחשבים, ועל-מנת לספק צורך זה במקסימום יעילות ואיכות, חשוב להפקיד את המלאכה הרגישה של הקמת מערכות תקשורת ובקרה, תחזוקתן והתאמתן לצרכים המשתנים בידי מומחים בעלי ניסיון רב בתחום ספציפי זה. לאשר תקשורת יכולות גבוהות מוכחות בפרויקטים שכוללים פריסת סיבים אופטיים, יצירת רשתות טלפוניה ומחשבים ועוד.

מערכות תקשורת ובקרה - דגשים עיקריים

הקמת מערכת תקשורת ובקרה מחייבת תשומת לב לסוגיות רבות, ובפרט חשובים הדגשים הבאים:

 

  • אבטחת מידע - מהפכת המידע הפכה את ה-Data למשאב יקר ערך מאוד. אין כמעט עסק או ארגון שלא מבססים את הפעילות השוטפת על כמות עצומה של נתונים. רשת התקשורת עלולה להוות נקודת תורפה מבחינת ההגנה על המידע ומניעת חשיפתו לעיניים עוינות או גורמים זדוניים. בהתאם תכנון מערכת תקשורת ובקרה חייב לקחת זאת בחשבון. סיבים אופטיים הם פתרון אפקטיבי ומשתלם מאוד.
  • גמישות - אנחנו חיים בעידן שבו מתרחשים כל הזמן שינויים, כולל כאלה משמעותיים מאוד, בכל התחומים. בהתאם מומלץ לתכנן מערכת בקרה ותקשורת שניתן לשנותה בקלות ובמהירות, וכך לספק לכל עסק ולכל ארגון כל צורך בכל נקודת זמן בצורה היעילה ביותר ועם מינימום משאבים.
  • ציוד איכותי - כל מערכות התקשורת והבקרה מורכבות משלל פריטים, הן מקטגוריית החומרה והן מקטגוריית התוכנה. כל אחד מהמרכיבים חייב להיות איכותי, שכן בסופו של דבר רמת ביצועי הרשת תלויה בכולם ונקודת תורפה אחת עלולה לפגום במערכת כולה.

 

פתרונות מתקדמים לכל צורך

בנוסף לכל הדגשים הנ"ל, מערכות תקשורת ובקרה צריכות מותאמות באופן מושלם לצרכים של הלקוח. בהתאם קשב מלא ויכולת לאפיין במדויק את צורכי הלקוח האמיתיים והמהותיים הם חלק בלתי נפרד מסל היכולות הדרושות בתחום. אשר תקשורת כבר סיפקה מערכות מתקדמות לשלל לקוחות ובהם חברות ענק כמו אורנג' ויוניליוור, גופים שידועים ברמת הקפדנות הגבוהה שלהם כגון נמל חיפה ומשטרת ישראל, קיבוצים רבים ועוד ועוד. הניסיון הרב מאפשר לנו להבטיח, וכמובן גם לקיים, שירות מקצועי ביותר הן לצורך התקנת מערכות חדשות, הן כשנדרש שדרוג של מערכת קיימת והן כשהשירות המבוקש הוא איתור תקלות.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support