תיקון תקלות תקשורת

תקלת תקשורת, כולל כזו קלה, עלולה לגרום לנזקים חמורים לכל עסק או ארגון. כדאי לזכור שבמאה ה-21, עידן המידע, כמעט כל הפעילויות מבוססות על תשתית חיונית זו, ובהתאם תיקון תקלות תקשורת הוא שירות יקר ערך שחשוב להקפיד בידיים המקצועיות והאמינות ביותר - אשר תקשורת צברה ניסיון רב באיתור תקלות, פתרון בעיות, בדיקות תקופתיות ובאופן כללי בתחום תשתיות התקשורת, הן החוטיות, הן האלחוטיות והן האופטיות.

תיקון תקלות תקשורת - דגשים חשובים

 

  • היכרות מעמיקה עם ציוד תקשורת מגוון - כדי שניתן יהיה לאתר כל תקלה תוך זמן קצר, בין אם מדובר בבעיה הקשורה לכבלי נחושת, לסיבים אופטיים, למערכת טלפוניה, לנתבים, ל-Wi-Fi ועוד.
  • זמינות גבוהה - אנחנו חיים בתקופה שבה מהירות היא ערך קריטי. עבור עסקים וארגונים שזקוקים לתשתית תקשורת תקינה, כל עיכוב בתחילת הטיפול בתקלה עלול להגדיל את היקף הפגיעה בהם, ולכן ישנה חשיבות לזמינות.
  • אמינות ללא פשרות - פערי הידע המובנים בין הלקוח לבין החברה שמספקת את שירות תיקון התקלות עלולים להיות מתורגמים לפעולות יקרות ומיותרות - אלא אם כן מדובר בחברה ותיקה שהמוניטין שלה הוא נכס יקר ערך עבורה והיא לא תסכן אותו אלא תקפיד להתנהל מול כל לקוח מתוך יושרה מוחלטת.
  • יסודיות - כך שהתקלה תיפתר במלואה.
  • פתרון לטווח ארוך - על-מנת שתוכלו לשוב ולהתנהל בראש שקט ומתוך ידיעה שהפתרון שנמצא לבעיה מבטיח מקסימום ביצועים לשנים רבות.

 

פתרון מהיר ואפקטיבי לתיקון תקלות תקשורת

המומחיות של אשר תקשורת בתחומי המחשוב, הטלפוניה והתשתיות הרלוונטיות מבטיחה תיקון תקלות תקשורת במהירות, ביעילות מרבית (מבחינת איכות הפתרון, עמידותו ולא פחות חשוב, העלות הכלכלית שלו). בנוסף אנחנו מספקים שירותי תחזוקה שוטפת שמפחיתים במידה ניכרת את הסיכון להתרחשות תקלה, שהרי מניעה היא תמיד הפתרון הטוב ביותר. בין השאר אנחנו אמונים על ביצוע בדיקות אקומטר, על ניקוי סיבים אופטימיים, בדיקת איכות לקווי נחושת ועוד.

על-מנת להתמיד ולספק את כל השירותים הנ"ל ברמה הגבוהה ביותר אנחנו מקפידים על מתן הכשרה מעמיקה לכל עובדינו, וכן על למידה מתמדת - כך שגם אצלכם בעסק התשתית החשובה תפעל באופן אופטימלי.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support