תכנון חדרי מחשב

חדרי מחשב ושרתים הם משאב קריטי לתפקוד תקין של עסקים וארגונים גדולים. בהתאם כדאי להשקיע תשומת לב ומחשבה מעמיקה בתכנון שיבטיח מקסימום יחס עלות תועלת. לחברת אשר תקשורת ניסיון עשיר בתחום לאחר שהשלימה תכנון חדרי מחשב עבור מגוון רחב של לקוחות, תמיד לשביעות רצונם המלאה.

תכנון חדרי מחשב - דגשים עיקריים

 

  • מודולריות - העולם במאה ה-21 מתאפיין בדינמיות גבוהה, ולכן אחד השיקולים העיקריים בתכנון חדר מחשב הוא הבטחת גמישות מרבית, כך שניתן יהיה להתאים אותו לכל שינוי מבחינת צרכי העסק או הארגון.
  • יעילות אנרגטית - עוד שיקול משמעותי בבחירת הציוד לחדר המחשב ובתכנון שלו הוא מינימום צריכת אנרגיה, כך שעלות התפעול השוטף תהיה מינימלית.
  • אמינות - קריסה של מערכות המחשוב עלולה לגרום לנזקים, כולל כאלה חמורים ובלתי הפיכים. בהתאם ישנה חשיבות רבה לאמינות הציוד ולתכנון מדויק של המערך, כך שהעסק או הארגון יפיקו ממנו מקסימום תועלת לטווח ארוך.
  • ממשק אפקטיבי עם כלי תוכנה רלוונטיים - כך שהניהול והבקרה של חדר המחשבים והשרתים יתבצעו בקלות וביעילות.
  • עלויות כספיות - לאחר שנלקחים בחשבון כל השיקולים שמרכיבים את הצד של התועלת, חשוב לזכור להתייחס גם לצד של העלות, על-מנת להגיע ליחס עלות תועלת משתלם במיוחד.
  • אפיון צרכים - עוד לפני כל השיקולים הנ"ל, הבסיס הוא אפיון מדויק של צרכי העסק או הארגון ומציאת הפתרונות האופטימליים בהתאם להם.

 

הציוד המתקדם ביותר, הפתרונות החכמים ביותר

תכנון חדרי מחשב הוא תמיד פרויקט מורכב, ולכן ההחלטה החשובה ביותר היא בידי מי מפקידים את הובלתו. אשר תקשורת היא אחת החברות המובילות בישראל בשוק תשתיות המחשוב והתקשורת, עם ניסיון רחב יריעה, שורת לקוחות מגוונת שכוללת בין השאר את יוניליוור, משטרת ישראל, בזק, קיבוצים שונים, מכון התקנים ועוד, וכן מחויבות מוחלטת להצלחת כל פרויקט.

הבסיס ליכולות הגבוהות הוא היכרות עם כל המערכות הרלוונטיות ועם הציוד המתקדם ביותר בתחום, כך שאנחנו אמונים על הצעת פתרונות חכמים, בהתאמה מלאה לכל צורך ובאינטגרציה עם המערכות הקיימות בעסק או בארגון.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support