שירותי אינטגרציה לעסקים

כולנו מכירים את הכלל שתמיד כדאי ליצור שלם הגדול מסכום חלקיו. זוהי גם המהות של שירותי אינטגרציה לעסקים: יצירת מערכת שכל מרכיב בה הינה איכותי במיוחד, עם חיבורים יעילים ונכונים בין התשתיות השונות ובעיקר כשהסינרגיה בין כל הנ"ל מבטיחה לעסק או לארגון התנהלות אופטימלית. מתן שירותי אינטגרציה הוא אחד התחומים שבהם מתמחה אשר תקשורת, וזאת לאחר שכבר סיפקנו שירות זה לשלל לקוחות ותמיד לשביעות רצונם המלאה.

השלבים העיקריים במתן שירותי אינטגרציה לעסקים

 

  • אפיון צרכים - הבסיס ליצירת האינטגרציה האופטימלית הוא אפיון מדויק של צרכי העסק או הארגון. לשם איסוף המידע החיוני נדרשים הן קשב מלא לכל לקוח והן הבנה מעמיקה בתחומי המחשוב והתקשורת.
  • תכנון המערכת - תרגום האינפורמציה לכדי תשתית ספציפית נשען על היכרות מעולה עם האופציות המתקדמות ביותר בכל תת תחום רלוונטי: תחנות עבודה, רשתות חוטיות ואלחוטיות, שרתים, פתרונות אחסון כולל גיבוי בענן, פתרונות אבטחת מידע, מערכות הפעלה ועוד ועוד. רק חברה ותיקה שמקפידה להתעדכן באופן קבוע יודעת לבחור עבור כל עסק וארגון את הציוד המתאים לו ביותר, כך שהמטרה - כאמור שלם שגדול מסכום חלקיו - תושג במלואה.
  • יישום - ישנן מספר שיטות ליישם תוכניות, וביניהן אינטגרציית כוכב (או ספגטי), אינטגרציה אנכית ואינטגרציה אופקית. הבחירה ביניהן היא על סמך הצרכים וכן לוחות הזמנים המוסכמים להפעלת המערכת.
  • הטמעה והדרכה - מתן ידע הכרחי וכלים שימושיים לכל העובדים הרלוונטיים כך שיוכלו להשתמש במערכת באופן מיטבי.
  • ליווי צמוד - במידת הצורך גם לאחר שהאינטגרציה מושלמת, נמשך הליווי הצמוד שכולל גם תמיכה וגם אחזקה שוטפת של המערכת והשבחתה.

 

אינטגרציה מדויקת ומשתלמת במיוחד

שירותי אינטגרציה לעסקים מחייבים בקיאות מקצועית גבוהה במיוחד וניסיון רלוונטי. אשר תקשורת כבר סייעה לגופים רבים, כולל מהגדולים במשק, לחסוך סכומי כסף גבוהים ולהתנהל באופן יעיל להפליא בזכות פתרונות מדויקים ומשתלמים. אנחנו אמונים על ביצוע מושכל של כל שלבי התהליך, בשיתוף פעולה מלא עם כל לקוח, עד להשלמת ההטמעה של כלל המערכות הדרושות וכאמור ליווי ותמיכה לאורך כל הדרך.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support