היתרונות – תשתית סיבים אופטיים

כדי לאפשר לארגון שלכם לעבוד בצורה יעילה ומתקדמת אתם צריכים תשתית סיבים אופטיים. תשתית כזו מאפשרת לארגון להגביר את קצבי העבודה בצורה משמעותית ולהצליח לספק את כל המענה הדרוש ללקוחות. סיבים אופטיים מאפשרים להעביר כמויות של מידע ביעילות למרחקים עצומים, בצורה הרבה יותר טובה מהתשתיות הנפוצות בעשר השנים האחרונות. במקומות שונים בארץ ובעולם כבר החלו לעבור לתשתית של סיבים אופטיים, ואם עוד לא התחלתם לבדוק על כך – כדאי שתעשו זאת, כדי לא להישאר מאחור.

מהם סיבים אופטיים?

תשתית סיבים אופטיים היא תשתית מבוססת המוני סיבים אופטיים. סיב אופטי לא יושב בזכות עצמו אלא חוטים רבים של סיבים אופטיים מהווים יחדיו מה שנקרא כבל של סיבים אופטיים. מדובר  בחוטים ממש דקים העשויים מזכוכית או מפלסטיק. הודות לטכנולוגיה המשולבת בסיבים הללו מתאפשרת העברת מידע רבה מאוד למרחקים גדולים מאוד. עסקים אשר משלבים תשתית סיבים אופטיים נהנים מתשדורות והעברת מידע גבוהה יותר, באיכות טובה יותר ועם יכולות משודרגות. למעשה כל פעילות התקשורת של הארגון משתפרת דרמטית.

תשתית סיבים אופטיים

יש כמה וכמה יתרונות מהם נהנים המגזר העסקי והפרטי כאחד. המגזר העסקי נהנה מאבטחת מידע טובה יותר והקטנת הפליטה של הקרינה. העברת המידע והתקשורת תתבצע ברמת אבטחה גבוהה יותר ואמינות גבוהה יותר גם כן. יתרון נוסף למגזר העסקי הוא לגבי רוחב הפס: רוחב הפס איננו מוגבל. יתרונות נוספים של תשתית סיבים אופטיים הם שניתן להעביר מידע בטווחי שידור ארוכים הרבה יותר ממה שהיה עד לפני כניסת של הסיבים האופטיים לשוק. בנוסף, תשתית סיבים אופטיים מאפשרת למזער מערכות. הכוונה כאן היא שהסיב עצמו יכול לבצע פעולות שונות, שחוסכות שימוש בציוד פיזי שיושב כיום בארגון עצמו. ויתרון נוסף חשוב הוא אלמנט העמידות. סיבים אופטיים עמידים מאוד, גם בסביבה רטובה ולכן סיבים אופטיים ממוקמים גם בתוך סביבה מימית וניתן באופן הזה להעביר תשדורות מהירות מאוד בין יבשות ומדינות רחוקות. אם עוד לא התקדמת אל עבר תשתית סיבים אופטיים – הגיע הזמן לעשות זאת, פנו עוד היום לחברת 'אשר תקשורת".

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support