מרכזיות IP – למה העסק שלך זקוק להן

כיום כולנו עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, לרבות בתחום התקשורת. אין אדם שיכול לראות את עצמו ללא נייד חכם, ולא בכדי, מדובר בטכנולוגיה אשר לקחה את האדם צעד אחד קדימה ושינתה את אורח חייו במידה משמעותית. וכשם שהשפיעו הניידים החכמים על אורח חייו של האדם הפרטי, כך משפיעות מרכזיות IP על עסקים.

בעידן המודרני, אנו עדים להתפתחויות וחידושים רבים בתחום התקשורת וטכנולוגיות חדשות נכנסות לתמונה תוך שמשנות את כל שהכרנו וידענו לחלוטין. כך עשו מרכזיות IP והן תופסות תאוצה ככל שעסקים הופכים ליותר ויותר מודעים ליתרונות אשר הן מקנות לעסקים. ואם אתם עדיין מתלבטים באם להחליף את הטכנולוגיה המסורתית בחדשה, הנה כמה מן הסיבות שעבורן כדאי לכם לעשות זאת, ויפה שעה אחת קודם.

היתרון המרכזי: הוזלת עלויות

נתחיל בעובדה שבניגוד למערכת התקשורת המסורתית אשר מבוססת על כבלים וחיבורים כאלו ואחרים, המרכזיות החדישות מבוססות על רשת האינטרנט ומאפשרות להעביר שיחות אודיו ווידאו. אם נסכם זאת בעלויות, הרי שמדובר ביתרון משמעותי. בעוד שבעת השימוש במרכזיות הישנות כל דקת שיחה הייתה מחויבת, מרכזיות המבוססות על טכנולוגיית VOIP לא רק שיהיו זולות בעשרות מונים, מה גם שבדרך כלל הן חינמיות. עבור עסקים מיותר לציין כיצד יתרון זה מתעלה על אחרים, שכן הוזלת עלויות תמיד נמצאת בראש סדר העדיפויות של כל עסק.

תמיד נשארים מחוברים

בעולם העסקים המודרני, עסקים רבים מעדיפים להישאר תמיד מחוברים על מנת שלא לפספס שום הזדמנות עסקית. ברוב המקרים, מי שנרדם בשמירה ישלם על כך מחיר והלקוח הפוטנציאלי אותו פספס כשלא היה זמין יעבור למתחרים. מרכזיות IP מספקות את המענה האופטימלי גם במקרה זה בכך שמאפשרות לכם תמיד להישאר מחוברים. כך ניתן להשתמש במרכזיות ממגוון רחב של מכשירים, בין אם דרך נייד חכם, מחשב נייד ואף טאבלט, מרכזיות IP מאפשרות לכם להתחבר לממשק, לקבל מידע ונתונים ולבצע פעולות בכל זמן ומכל מקום בו הנכם נמצאים.

במילה אחת פשוטה: התייעלות

התפעול הנוח והידידותי של הממשק לצד שלל האפשרויות שמרכזיות מתקדמות מציעות, אלו הם יתרונות שהופכים את ניהול העסק להרבה יותר יעיל. היעילות המקסימלית מובילה גם לשיפור השירותים הניתנים ללקוחות ולהגדלת המוניטין העסקי. מלבד התדמית של העסק תוכלו להגדיל במידה ניכרת גם את היקף הרווחים שכן התייעלות ניהולית מובילה לשירותים הר יותר מיטביים. יותר מכך, יתרון נוסף של המרכזיות במשרד בא לידי ביטוי דווקא בפן האסתטי, מרכזיות אלו מייתרות את הצורך בהעברת כבלים ממקום למקום ותורמות לתחושת הסדר של הארגון.

ומה עם איכות השיחה?

אם עד לפני זמן מה, אחד החסרונות העיקריים של מרכזיות IP היה איכות השיחה כיום, כאשר האינטרנט יציב ומהיר יותר, גם איכות השיחה הפכה להיות טובה יותר. מלבד איכות שיחת הקול, בל נשכח שבאמצעות האינטרנט ניתן לנהל שיחות ווידאו, פונקציה אשר חסרה במרכזיות הרגילות. בזכות אפשרות זו תוכלו לקיים פגישות און ליין, לערוך ישיבות ובאופן כללי להיות נוכחים גם כאשר התנאים בשטח אינם מאפשרים זאת. מדובר ביתרון משמעותי אשר בעזרתו ניתן אף להרחיב את הפעילות העסקית לחו”ל ביתר קלות.

גמישות והתרחבות פוטנציאלית

יתרון נוסף אשר יש למרכזיות ה-IP הוא הגמישות שהן מציעות לעסקים מסוגים שונים. כך למשל אם התחלתם את דרככם כעסק קטן אשר שאיפתו להתרחב, מרכזיות אלו מאפשרות לכם לעשות כן ודי בקלות. תמיד ניתן יהיה לחבר עוד מחשבים לרשת, לגדול ולהתרחב. ניתן לנהל את המרכזיות מכל מקום בעולם, כל עוד המחשבים מחוברים לרשת, לכן גם התרחבות לחו”ל היא אפשרות. אם נתמצת זאת לכדי משפט: הרי שהמרכזיות המודרניות המבוססות על רשת האינטרנט מאפשרות התאמה אישית לצרכים ספציפיים של העסק תוך ראייה לעתיד.

לסיכום – היתרונות

אם נרצה לסכם זאת בכמה נקודות הרי שלמרכזיות אלו ישנם כמה וכמה יתרונות אשר יתרמו לכל עסק, לרבות לעסק שלכם והם:

  • חיסכון בעלויות.
  • חיבור של כל מחשבי החברה לאותה הרשת.
  • גמישות וניידות.
  • תחזוקה פשוטה.
  • שפע של פונקציות ואפשרויות כמו שיחת וידאו, השארת הודעות ועוד.

עם זאת, מומלץ לפנות לחברה מקצועית שזהו תחום התמחותה, על מנת שהמרכזייה בה תבחרו תספק את המענה המושלם לצרכים שלכם.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support