איך לבחור קבלן תשתיות תקשורת לעסק?

בעזרת בחירה נכונה של קבלן תשתיות תקשורת לעסק תוכלו ליהנות ממענה מדויק לצרכים שלכם לצד חיסכון בהוצאות והתייעלות מרבית. לכן אם אתם עומדים לפי שינוי במערך התקשורת העסקי, אלו הנקודות שיעזרו לכם להחליט.

בשנים האחרונות עסקים, ארגונים וחברות בוחרים לעבור לתשתיות מחשוב ותקשורת הרבה יותר מתקדמות, או יותר נכון לומר מבוססות על טכנולוגיה חדשנית וחכמה. מלבד העובדה שתשתיות אלו מספקות מענה הרבה יותר מהיר ויעיל, לא פעם הצרכים בשטח הם שמאלצים את בעלי העסקים לעבור את המהפך ולהצטרף יחד עם ערוצי התקשורת שלהם אל עבר הקדמה והחדשנות, להעלות את רוחב הפס של העסק, לשדרג תוכנות, שימושים ויישומים ולעיתים אף להציל את העסק. יחד עם זאת ספקי תקשורת צצים כמו פטריות אחר הגשם ולכן נשאלת השאלה: כיצד לבחור קבלן תשתיות תקשורת לעסק בצורה יעילה?

קבלן תשתיות שנמצא בשורה אחת עם הקדמה

אי אפשר לטמון את הראש בחול ולהתעלם מכך שכיום, תשתיות התקשורת הוותיקות אינן מספקות מענה לצרכי מערכות המחשוב והתקשורת של היום. תשתיות IP מלאות הפועלות בגישת התקשורת האחודה מאפשרות להפיק את המרב משירותי הענן הווירטואליים, על כל האפשרויות שהם מציעים. מדובר במהפכה תקשורתית ממש אשר כאן כדי להישאר, ולכן כדאי לבחור קבלן שירותים שמאפשר לכם ולעסק שלכם את הפתרונות האיכותיים, המקצועיים, האמינים והחדשניים ביותר.

עלויות – גם נושא שיש לשקול

המציאות היא שלרוב העסקים יש שתי רשתות: רשת אחת של חוטי הטלפון של בזק ורשת אתרנט. במקרים מסוימים אף ניתן למצוא שלוש ואף ארבע רשתות, ביניהן רשת חיבור לטלוויזיה או למולטימדיה ורשת WIFI. אינם צריכים להיות מתמטיקאים דגולים על מנת להבין שריבוי רשתות הנו שווה ערך לריבוי הוצאות ולעלויות גבוהות יותר עבור העסק. לעומת זאת רשת תקשורת אחת עבור צורכי התקשורת והמחשוב תעלה פחות וזו השקעה שכדאי לשקול ואשר תחזיר את עצמה בעתיד בדוגמת חיסכון בעלויות הקמה, עלויות תפעול ותחזוקה, עלויות ביטוח ועוד.

בשורה התחתונה: ברגע שעוברים לשירותי ענן, רשת אחת בהחלט יכולה לספק מענה לכל הצרכים העסקיים, במיוחד כאשר זו רשת המבוססת על תקשורת וירטואלית אחודה. במספרים מדובר בחיסכון של עד 70% בהוצאה השנתית.

סוג התשתית – משתנה משמעותי

קבלני תקשורת מציעים סוגים שונים של שירותים, בעיקר בשל העובדה שיש סוגים שונים של תשתיות רשת תקשורת אותן ניתן להתקין בעסק. בין האפשרויות: רשת אחודה באלחוט המוכרת גם כ- WIFI, רשת אחודה בכבלי אתרנט, רשת NBASE-T שמתחילה להיות יותר ויותר פופולרית כיום, רשת אחודה בסיב אופטי אשר מספקת לעסקים קיבולת אינסופית, רשת אחודה על קווי רשת קיימים ותשתיות תקשורת פאסיביות המיועדות בעיקר לצרכים מיוחדים. הפתרון המומלץ והאופטימלי הוא רשת אחודה בסיב אופטי, זאת במיוחד אם יש את התקציב להקצות לנושא המחשוב והתקשורת. רשת אחודה בסיב אופטי מציעה גמישות, אמינות ומענה אולטימטיבי לעסק.

מהי תשתית התקשורת המתאימה לעסק שלכם?

כדאי ורצוי לבחור בקבלן תשתיות תקשורת לאחר בחינה מעמיקה של כל הצרכים שלכם. זאת על מנת שהפתרון יהיה איכותי, מקצועי ואמין וישמש אתכם על הצד הטוב ביותר. קחו בחשבון שאת תשתיות העסק לא מחליפים אחת לעשור ולכן מומלץ לבחור בפתרון אשר ישרת את הצרכים שלכם לאורך השנים ועם ראייה לעתיד. כמו כן יש להתייחס גם לנושא התקציב שעומד לרשותכם, כאשר העלות משתנה בהתאם לסוג התשתית, המבנה הפיזי של העסק, אורך הכבלים, מאפיינים ותכונות של העסק ועוד.

לסיום, המלצה שלנו – סיבים אופטיים אולי דורשים השקעה מעט גדולה יותר אך מציעים רחובי פס לא מוגבלים, לצד יתרונות נוספים כמו גמישות, אמינות גבוהה, חסינות מהאזנות ועוד. לכן במקרים רבים זו תהיה הבחירה הטובה ביותר שתעשו.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support