סיבים אופטיים למכירה

אם שמעתם על תקשורת אופטית ויתרונותיה, זה הזמן להתקדם ולמצוא חברה מקצועית ולה ניסיון בתחום. באשר תקשורת נשמח לעמוד לשירותכם ולתת מענה מקצועי בכל הקשור לתשתית וציוד אופטי.

בשנים האחרונות הסיבים האופטיים הפכו לאחד מפתרונות התקשורת היעילים והמובילים ביותר בתחום התקשורת ונעשה בהם שימוש בטלפוניה, ברשתות מחשבים, ברשת האינטרנט, בתקשורת נתונים ובטלוויזיה בכבלים, זאת בשל העובדה שהם מציעים יתרונות רבים בהשוואה לפתרונות הקיימים. אי לכך שיווקם ומכירתם הפך גם הוא לנפוץ ומקובל ורבים העסקים אשר מעדיפים לעבור לתקשורת אופטית מתקדמת ובכך לייעל את שירותיהם במידה משמעותית.

מהו סיב אופטי?

העיקרון של סיב אופטי מבוסס על רעיון שקיים כבר מאות שנים והוא העברת אור באמצעות צינור. אולם רק בעשורים האחרונים החלו ליישם את הרעיון הנ”ל לכדי פתרונות בתחום התקשורת. הסיבים עצמם הם לרוב מוטות זכוכית אשר פועלים על אפקט המראה ועל עיקרון השתקפות האור. האור אשר פוגע בדפנות המראה של הסיב חוזר חזרה ואז קופץ קדימה מבלי להיבלע. את הסיב מצפים לרוב בשכבה נוספת בעלת אפקט החזרה נמוך יותר משל הראשונה, אשר מטרתה להגן עליו מפני הפרעות שונות של לחות, אבק או זיהום. שתי השכבות הנ”ל מצופות לרוב בשכבה נוספת של חומר PVC או PU המספק הגנה מקסימלית לסיבים ועמידות גבוהה בפני תנאים שונים.

היכן רוכשים סיבים אופטיים?

את הסיבים האופטיים ניתן לרכוש במקומות שונים, אולם חשוב לוודא כי בוחרים בחברת תקשורת מובילה היכולה לספק פתרונות איכותיים ומתקדמים. אשר תקשורת מעמידה לרשותכם שירותי אינטגרציה מתקדמים תוך שמתמחה בין היתר גם בתכנון, יעוץ, התקנה, בדיקה והיתוך של סיבים אופטיים. החברה ממקדת את פעילותה בעיקר בסיבי סינגל מוד וזאת בשל שני יתרונות עיקריים שאלו מציעים והם: קצב צריכת נתונים וחיבור לעננים וירטואליים. כמו כן סיבים אלו מאפשרים לשדר לטווחים ארוכים יותר ללא חשש להפרעות או לפגיעה באבטחת המידע. מלבד התקנת תשתיות החברה מוכרת ומשווקת גם ציוד אופטי למגזר העסקי-מוסדי ומציעה שירותי תמיכה.

על מה להקפיד בעת הרכישה?

ממש כמו בכל תחום צרכני, אחד הדברים עליהם יש להקפיד כאשר פונים לחברה המספקת שירותי שיווק ומכירה של ציוד אופטי הוא התאמה אישית לצרכים. מטבע הדברים לכל חברה או עסק ישנם צרכים משתנים אשר צריכים לקבל מענה אופטימלי. הדבר אינו שונה גם בעת צריכת שירותי תקשורת אופטית אשר עליהם לספק את המענה המושלם לעסק או לארגון ולהציע יתרונות אשר יתעלו על פני הפתרונות הקיימים. אותה מידת התאמה מדויקת תתאפשר במידה ובוצע אפיון מעמיק של צרכי החברה ותכנון נכון אשר מאפשר פתרון מלא למטרותיו של העסק ולמכלול צרכיו העסקיים.

לפרטים נוספים אודות שלל הפתרונות שאנו מעמידים לרשותכם ולרכישת סיבים אופטיים אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ונשמח לייעץ, לכוון לתכנן ולמצוא לכם פתרון אופטימלי המתאים לכם.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support