אספקת ציוד אופטי

היתרונות כבדי המשקל של התשתיות תקשורת האופטיות בתחום התקשורת, ובפרט היכולת להעביר לכל מרחק שהוא כל כמות של מידע, במהירות ובבטחה, הפכו אותן למבוקשות מאוד בעוד ועוד עסקים וארגונים. תשתית מסוג זה - אשר עיקרון הפעולה שלה הוא המרת מידע לאור, העברתו בכבל אופטי ייעודי ואז תרגום האותות האופטיים לאותות חשמליים (בדומה למערכת הראייה שלנו) - חייבת להיות איכותית במיוחד על-מנת שהדאטה אכן יגיע ליעדו כהרף עין וללא הפרעות. בהתאם כשמחפשים חברה שמציעה שירות אספקת ציוד אופטי אסור להתפשר – חברת אשר תקשורת היא אחת המובילות בארץ בכל הנוגע לייעוץ, התקנה, תחזוקה שוטפת, השבחת ואספקת תשתיות אופטיות.

אספקת ציוד אופטי - כל האפשרויות

  • סיבים אופטיים - הבסיס של התשתית סיבים אופטיים הוא כמובן הסיבים. השימוש בהם החל לפני כ-50 שנה בעקבות תגלית של חוקר סיני בשם צ'רלס קאו, הם עשויים מזכוכית שמצופה בשכבת הגנה, והסוג המומלץ ביותר הוא סינגל מוד, גם בזכות קצב העברת הדאטה וגם בגלל אפשרויות החיבור לענן.
  • רכיבים פסיביים - קטגוריה זו כוללת שורה ארוכה של פריטי ציוד ובהם מבודדים, מפצי דיספרציה (קבועים או מתכווננים), מגשרים, מפצלים ומתאמים.
  • רכיבים אקטיביים - רפלקטורים ללייזר, מגברים וכן מייצב רוחב פס אולטרה צר.
  • ציוד תחזוקה - סטריפרים, נייר לניקוי סיבים, מיקרוסקופ נייד, אלכוהול לניקוי סיב אופטי, חותכי סיבים עשויים יהלום, מלטשי מחברים ועוד.
  • ציוד לבדיקת תשתית אופטית - עטי לייזר לאיתור תקלות, מדי עוצמה וניחות, סימולטורים, מזהי תעבורה לניטור הסיבים האופטיים במערכת שבה ישנם סיבים רבים ועוד.

אספקת ציוד אופטי

אספקת ציוד אופטי - אמינות מרבית, יחס עלות תועלת משתלם

לנוכח חשיבותה הרבה של אספקת ציוד אופטי איכותי במיוחד אנחנו בחברת אשר תקשורת מקפידים על מתן שירות זה על סמך בדיקה מדוקדקת של צרכי הלקוח וייעוץ יקר ערך שיסייע לכם להבין מהם הפריטים הנחוצים לכם באמת. ההיכרות המצוינת שלנו עם התחום, שמבוססת על ניסיון של שנים רבות ובמקביל למידה והתעדכנות, מאפשרת לנו להציע תמיד את הפתרונות הנכונים, היעילים וגם המשתלמים ביותר - וכך להעניק לכם תשתית איכותית, עמידה לטווח ארוך, עם ביצועים מקסימליים, וגם ראש שקט לגמרי בזכות הבחירה המדויקת.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support