חידוש תשתיות אופטיות

תשתיות אופטיות שמדמות את מערכת הראייה המשוכללת שלנו הפכו בשנים האחרונות לחוד החנית בתחום התקשורת. היתרונות של מערכות אלה רבים ומשמעותיים - ובפרט יכולת להעביר כמות גדולה של מידע לטווח ארוך וברמת אבטחה גבוהה. על-מנת להפיק מקסימום תועלת במשך שנים רבות חשוב להקפיד על תחזוקה נאותה. חברת אשר תקשורת המנוסה ביצעה חידוש תשתיות אופטיות במגוון רחב של עסקים וארגונים וצברה ניסיון יקר ערך בהשלמת פעולה חיונית זו בהצלחה מרבית.

למה חשוב לבצע חידוש תשתיות אופטיות?

 

  • יציבות - הביצועים המרשימים של התשתיות האופטיות מבוססים על סיבים אופטיים שחייבים להיות נקיים לחלוטין ותקינים במלוא מאת האחוזים. גם זיהומים מיקרוסקופיים, כולל חלקיקי אבק שלא ניתן לראות אותם בעין, עלולים לשרוט את משטחי הזכוכית ולהוביל לחוסר יציבות של המערכת כולה. ניקוי הסיבים באופן יסודי וכמובן מקצועי מבטיח רמה מזערית של תקלות ובעצם פעולה רציפה ותקינה של מערכת התקשורת כולה.
  • עמידות - תשתיות אופטיות שזוכות לטיפול נאות משרתות את העסק או הארגון לטווח ארוך במיוחד, ומאפשרות התנהלות יעילה ובעיקר ראש שקט באמת בכל הנוגע לתקשורת, הן בתוך החברה והן מחוצה לה.
  • יחס עלות תועלת מקסימלי - כשהתשתית אמינה ועמידה, התועלת ממנה גבוהה במיוחד ובהתאם יחס העלות תועלת של התקנתה יהיה גבוה גם הוא.

 

ציוד מקצועי, ניסיון יקר ערך

חידוש תשתיות תקשורת אופטיות מבוצע על-ידי חברת אשר תקשורת על בסיס ניסיון רחב היקף ובאמצעות כלים ייעודיים, כולל מנקי מחברים, ג'לים להסרת שומן, סכינים שחותכות סיבים אופטיים כשיש צורך בפעולה זו, ועוד. כמו כן מוקדשת תשומת לב לכל מרכיבי המערכת - מגברים, מעבדים, מתגים, מסננים, מצמדי סיבים, מבודדים, רפלקטורים, סטריפרים ואחרים.

השילוב בין הידע המקצועי המעמיק, ההקפדה על רמת דיוק מוחלטת והמחויבות המלאה למתן שירות מושלם לכל לקוח, מוביל לתוצאות מרשימות: תשתית שממלאת את ייעודה באופן הטוב ביותר האפשרי, לטווח ארוך וללא הפרעות. בזכות האיכות הגבוהה של חידוש התשתית האופטית באמצעות הצוותים המיומנים שלנו התקשורת שלכם - מרכיב חשוב בכל עסק או ארגון - מתנהלת ביעילות ומאפשרת את מיצוי הפוטנציאל.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support