איך נגלוש באינטרנט במהירות בכל הבית?

גלישה מהירה באינטרנט בבית אינה מותרות. היא הכרח, במיוחד עבור מי שעובדים מהבית ונדרשים להיות נגישים וזמינים און-ליין לתת מענה ופתרונות מעכשיו לעכשיו.

על אף קיומן של מגבלות בפעילותה של רשת אלחוטית, בהינתן שכל מחסום כגון קיר, ארון או דלת- מאטים את מהירות העברת הנתונים באמצעותה, היא מוכחת כל העת כרשת הנותנת מענה סביר ואף טוב להעברת נתונים ולגלישה באינטרנט ובממשקיו השונים. אגב, אם יש בבית מחשבים ניידים ונייחים, כדאי ורצוי לחבר את המחשב הנייח באמצעות הכבל על הראוטר.

רשת אלחוטית מאפשר ניצול מרבי ומיצוי מיטבי של תשתיתה בכך שניתן לגלוש בתוך הבית גם באמצעות הטלפון הסלולרי, שאף הוא מתחבר אל הרשת הביתית.

השילוב של רשת חוטית עם רשת אלחוטית נותן מענה מצוין לריבוי הצרכים והדרישות של בני הבית, אשר כיום, באופן טבעי וצפוי, כל אחד מהם צריך או רוצה לגלוש ברשת האינטרנט

חשוב להציב את הראוטר במרכז הבית

הבחירה במרכז הבית להצבת הראוטר נגזרת מההנחה כי כך הוא יהיה קרוב יותר לאזור שבו גולשים רוב הדיירים בבית. בבתים שבהם יש מחשב נייח במרכז (בסלון) בעוד בחדריו גולשים הדיירים עם מחשביהם הניידים יעיל יותר להציב את הראוטר סמוך להם. הדבר יכול להתבצע בפשטות על ידי חיבור כבל מתחת העבודה של המחשב הנייד בסלון ישירות אל הראוטר.

על מנת לוודא גלישה מהירה בבית דו קומתי, הפתרון הוא חיבור כרטיס USB למחשב הנייח וכך להתחבר אל הרשת ללא צורך בסיוע בכבלים. פתרון נוסף הוא קריאה לטכנאי של חברת התשתית שיוציא חוטים מהתשתית הקיימת אל הקומות העליונות, מה שמייתר את הצורך למשוך כבלים מהקומה הראשונה אל הקומה השנייה.

קשיי קליטה מתגלעים בעת שהייה בחד הממ”ד, במקלט ואף במרפסת אטומה. על מנת להנגיש ולזמן אפשרות גלישה אליהם ובהם יש אפשרויות אחדות:

  1. חיבור כבל - אם באמצעות צינור קיים משכבר או באמצעות חציבה.
  2. חיבור אל הראוטר או אל קו הטלפון.
  3. חיבור באמצעות מתאם אינטרנט על חשמל, אלא שחשוב לציין כי בכך לא מושגת מהירות גבוהה אלא ההיפך. שימוש במפצל מאט את קצב הביצועים.

המהירות כפונקציה של תוכן חבילת הגלישה

אם ספק האינטרנט מציע לכם חבילה, ודאו כי יש קשר ברור בין עלות לתועלת. על מנת לא לשלם סכום גבוה ולא לקבל תמורה חשוב לברר ולוודא כי אתם מבינים את משמעות כל הנתונים הן אצל החברה המספקת תשתית והן אצל החברה המספקת חבילות גלישה באינטרנט. נתון נוסף שעשוי/ עלול להשפיע על מהירות הגלישה הוא מהירות העלאת קבצים והורדתם. כשיש מספר משתמשים במחשבים חשוב להתקין פס רחב, כדי לא להיות תלוי באופן בלעדי במי מבני הבית שמעלה תמונות רבות למחשב ובכך בהכרח מאט את מהירות הגלישה. אנשי מקצוע ממליצים על רכישה לשימוש ביתי של חבילת גלישה במהירות של 50 מדגה ומהירות העלאת קבצים או תמונות של שניים-שלוה מגה (על פי הספק).

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support