תשתיות תקשורת מתקדמות לעסק

בעידן שבו כל פעולה כמעט מתבצעת דרך מחשבים, וכשמדי יום מתרחשות אינספור אינטראקציות גם בתוך העסק או הארגון וגם עם גורמים מחוצה לו, ישנה חשיבות רבה מאוד לאיכות רשת התקשורת. תשתיות תקשורת מתקדמות לעסק משדרגות במידה ניכרת את הביצועים שלו - ובפרט אם התכנון וההתקנה שלהן מופקדות בידיים מקצועיות ומנוסות. אשר תקשורת היא אחת החברות המובילות בארץ בתחום התשתיות, עם ניסיון עשיר והיכרות מעמיקה עם כל סוגי הרשתות.

שלבי התקנת תשתיות תקשורת מתקדמות לעסק

 

  • אפיון הצרכים - על-מנת להבין מהן התשתיות המתאימות ביותר לכל עסק או ארגון, נדרש קודם כל אפיון מפורט של הצרכים וגם שלב זה מחייב ניסיון רב.
  • תכנון - בחירת סוג התשתית (חוטית, אלחוטית, אופטית), הציוד, המיקום המדויק של ארונות התקשורת, הנתבים, האופן שבו יחוברו כל מרכיבי המערכת ועוד החלטות רבות שחייבות להיות מדויקות על-מנת שהתשתית תספק מקסימום תועלת.
  • התקנה - שלב שאותו יש לבצע באופן יסודי ומסודר, על בסיס מיומנות טכנית גבוהה.
  • בדיקות איכות - לפני שניתן להתחיל להפעיל את המערכת באופן שוטף, חשוב לבצע בדיקות שונות כדי לוודא שהמערכת יציבה לחלוטין. ביניהן: בדיקות קישוריות לוגיות ופיזיות, אימות קונפיגורציות, בדיקות יתירות, בדיקות שרידות, בדיקה של מנגנוני האבטחה, השליטה והבקרה, ועוד.

 

מקצועיות ללא פשרות

אשר תקשורת אמונה על ביצוע מושלם של כל השלבים הנ"ל. בנוסף כולל השירות הדרכה של כל הגורמים הרלוונטיים בעסק או בארגון על-מנת שהתועלת תהיה מרבית, ובמידת הצורך תמיכה טכנית, ליווי שוטף ותחזוקה של אותן תשתיות תקשורת מתקדמות לעסק שהותקנו אצלכם.

הצוותים המקצועיים שלנו מתנהלים מתוך אחריות רבה, הבנה לגבי חשיבותה של תשתית התקשורת לעסק ובהתאם מחויבות מלאה להצלחת כל לקוח. הניסיון המגוון שצברנו מאפשר לנו להשלים כל פרויקט ביעילות ובהתאם להציע אותו בעלות משתלמת. רשימת הלקוחות של אשר תקשורת כוללת בין השאר את סלקום, תע"ש, מכון התקנים, קיבוצים רבים, חיפה כימיקלים, חברת החשמל, בזק בינלאומי ונמל חיפה - עוד הוכחה לאיכות שלנו ולכדאיות התקנת התשתיות, שדרוגן ותחזוקתן באמצעותנו.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support