מדוע אבטחת מידע היא שירות קריטי?

יש חברות ועסקים (האמת? רובם ככולם) שהמידע הוא ליבת העסק שלהם. המידע הוא גם הבטן הרכה, אשר ההכרח להגן עליה חשוב במידה שקשה להפריז בתיאורו. בד בבד עם חשיבות מכרעת, קריטית לעתים, של נגישות המידע וזמינותו, יש חשיבות עליונה להגנה עליו.

תשלום בעד שירותי אבטחת מידע הוא הוצאה הכרחית, אשר תועלתה מצדיקה את עלותה- תהיה אשר תהיה. מידע פרוץ כיום לא בגלל חורים במעטפת ההגנה עליו אלא בשל תחכומם ההולך וגובר של ציידי מידע, אשר משכללים, חדשות לבקרים, את אמצעי הפריצה אל מערכות ומאגרי מידע. איום מתמיד זה מחייב את בעלי המידע לעשות כל מה שניתן, נדרש והכרחי על מנת להגביר את הסיכוי להגנה מרבית ומיטבית על המידע.

מידע עסקי לא יסולא בפז אבל ייאמד בכסף גדול ורב

אבטחת מידע היא תחום רחב והיא קשורה לשירותי מחשוב, ענן, תשתיות ותקשורת, סיבים אופטיים, שרתים, גיבוי, תמיכה (לרבות תמיכה מרחוק)ותחזוקה, תחנות ומשתמשי קצה, ועוד. מדובר בממשק מורכב, אשר שליטה בו מחייבת ידע, ניסיון ומומחיות. מידע עצום אצור ונצור במחשבים, ולכן חברה שהמידע הוא ליבתה חייבת להגן ולשמור עליו מכל משמר, לגבותו בפלטפורמות שונות, לעשות כל מאמץ אפשרי ולהשקיע כל משאב נדרש על מנת להיות בטוחים בסבירות הרבה והגבוהה ביותר, הקרובה לוודאות, שלא ייגרם לא כל רע. שהוא יישמר לבטח.

24/7 זה זמן (כל הזמן), זה כסף אבל זה בעיקר שקט וביטחון

דרישת סף של בעלי חברות ועסקים היא לקבלת שירותי אבטחה והגנה 24/7. רשת האינטרנט פועלת ללא הפסקה, ולכן כל הטוב וכל הרע שבה פועלים ברציפות, מה שמחייב ערנות מתמדת של גורמי הפיקוח והבקרה, האבטחה והתמיכה. כאשר מערכת המידע שלכם שמורה, מוגנת ומאובטחת 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, כך, בהתאמה, אתם בטוחים ורגועים.

אבטחת מידע אינה נושא המנותק מאיכות המידע, האופן שבו הוא נשמר, יכולת השימוש בו ועוד. לכן חשוב ומומלץ לקבל סל שירותים הכולל את כל ה”טובין”- במירכאות ובלעדיהן- שיכולים לספק מומחים בתחום המחשבים, לרבות ייעוץ, ליווי מקצועי, הגדרה ואפיון של צרכים ודרישות ואספקת התשתית הנדרשת למילויים. לתחזוקת תשתית ומערך המחשבים יש חשיבות עליונה באפשרות ליצור אבטחת מידע אולטימטיבית.

ככל שהמערכות שבהן משתמשים חברה, ארגון ועסק מורכבות, מתוחכמות ומשוכללות יותר וככל שמספר המשתמשים בהם רב יותר, כך גובר הצורך במתן שירותי אבטחת מידע ברמה ובאיכות הגבוהות ביותר. מדובר על מערכת העשויה לגלול מחשבים, סיבים אופטיים, טלפוניה, מערכות כריזה, אמצעי זיהוי שונים, קודנים ועוד. אשר על כן, תנאי הכרחי למיצוי מלוא הפוטנציאל הגלום בשכירות שירותי אבטחת מידע הוא יצירת קשר עם חברה ותיקה, אמינה ובעלת ניסיון, המאומנת ומיומנת במתן שירותים נדרשים וחיוניים אלה לחברות ולגופים, אשר מוטת השליטה שלהם על מאגר או מאגרי מידע אחדים היא רחבה ביותר.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support