כבל אופטי איכותי – על מה מדובר?

הרבה אנשים שומעים על סיבים אופטיים ועל כבל אופטי למגוון שימושים שונים. כיוון שרוב האנשים אינם עוסקים בתחום הכבלים והאלקטרוניקה, הם אינם יודעים על מה מדובר. מאמר זה יספק לכם את כל המידע אודות כבל סיב אופטי וכל הנקודות החשובות עליו.

מהו סיב אופטי?

סיב אופטי עשוי מזכוכית ומטרתו היא לאפשר העברה של אור מקצה אחד לקצה שני. את הרעיון של שימוש בסיב זה על מנת להעביר אינפורמציה, הגה מר קאו הסיני כבר בשנת 1966 וזאת משום יתרונותיה של השיטה וזאת בהשוואה אל העברת מידע באמצעות כבלים שעשויים מנחושת. בשנת 1970 ייצרו באמריקה את הסיב האופטי הראשון. כיום משתמשים בשני סוגים של סיבים אופטיים, הראשון הוא סיב חד אופן בו מועבר סוג אחד של מידע ואילו השני הוא סיב רב אופן, בו מועברת אינפורמציה במקביל במספר אופנים.

היכן משתמשים בסיב אופטי?

יש מגוון שימושים לסיב האופטי, אם באינטרנט, טלוויזיה בכבלים, בתקשורת נתונים, רשת מחשבים וכמובן נעשה שימוש רב בסוג של כבל סיב אופטי בתקשורת של טלפוניה. יש לזכור שסיבים אלו גמישים מאוד, דבר שמהווה יתרון גדול מאוד שמוביל לשימוש אינטנסיבי בהם. היתרונות של כבל אופטי/סיב אופטי וזאת לעומת כבלים מנחושת, באים לידי ביטוי בכך שבכבל אופטי איכותי יש סיב אופטי שמאפשר שימוש לטווחים ארוכים. יש אפשרות להעביר דרכו כמות גדולה של מידע וזאת משום שהרוחב של הפס שלו גדול, הוא אינו רגיש למים, המשקל שלו מועט וקשה מאוד לגלות מהו המידע שעובר בסיב וזאת בשל העובדה שהוא אינו פולט קרינה מסוג אלקטרו-מגנטית.

כבל אופטי איכותי למכירה – על מה מדובר?

הרבה אנשים מעוניינים לדעת האם כבל מסוג אופטי הוא כבל סיב אופטי או האם יש הבדלים בין סיב אופטי לבין כבל אופטי. כבל אופטי תמיד יערב סיבים אופטיים. שימוש בכבל זה יבטיח העברה של כל המידע הרצוי למרחקים ארוכים ללא הפרעות כלשהן. מבחינה מילונאית כבל תמיד כולל מספר חוטים שצמודים אחד לשני, דבר זה גם תקף לגבי כבל אופטי איכותי שכולל בתוכו מספר סיבים אופטיים. אם אתם מעוניינים לבחון סוגים של כבלים אופטיים כולל מחיר, ההמלצה היא לעשות להקליד במנוע החיפוש ‘כבל אופטי מחיר’ או ‘סיב אופטי מחיר’ ולבחור את התוצאה המתאימה ביותר לתקציב ולדרישות שלכם.

כבל סיב אופטי

‏טכנולוגיות חדשות לשנות את האופן שבו אנחנו מנהלים תקשורת בשנים האחרונות ויוצרות מגוון רחב מאוד של ערוצי תקשורת מיוחדים בוודאי כאשר אתם מחפשים פתרונות תקשורת לעסקים. כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות לבחירת ערוצי התקשורת הנכונים ביותר לעסק שלכם, אתם רוצים ללכת על הפתרון האיכותי ביותר והחזק ביותר. בדיוק מהסיבה הזו, חשוב לכם לשקול ברצינות להשתמש ‏במערכת אשר מבוססת על כבל סיב אופטי. ‏אבל מה עם היתרונות המיוחדים של כבל סיבוב אופטי? אנשי הצוות המקצועיים של חברת אשר תקשורת, ‏אספו לכם את כל המידע שאתם צריכים לקבל בשביל לקחת את ההחלטה הנכונה ביותר לכם.

מה הם היתרונות המרכזיים של כבל סיב אופטי?

‏מערכת אינטרנט שמבוססת על כבל סיב אופטי היא ‏מערכת אשר מספקת תשתית אינטרנט מאוד מכירה. גם אם אתם ‏נוטים לעבוד בעומס עבודה גבוה מאוד על רשת האינטרנט שלכם ויש לכם המון מחשבים בתוך מתחם הפעילות של החברה, המערכת עדיין מספקת מהירות הורדה והלאה בקצב אחיד, ומאפשרת לכם שלשמור על תעבורת מידע איכותית ונטולת תקלות. כמו כן, בגלל שמדובר על מערכת יחסית מתקדמת, אפשר לייצר רמות הצפנה גבוהות ולדאוג ‏להעביר את המידע שאתם צריכים לקבל בצורה בטוחה אשר מאפשרת לצוות שלכם לנהל את שגרת החיים במקום העבודה באחריות.

בחירה אחת, שמשנה את איכות החיים בעסק שלכם

‏בכל פעם שאתם רוצים לבחור ליצור שינוי ‏בתשתיות של בית העסק שלכם, אתם צריכים לחשוב מחדש בצורה מסודרת והגיונית על כל הפתרונות הכי נכונים לכם. ככל שעברו את השנים הטכנולוגיות המתקדמות מאפשרות ניצול נכון יותר של משאבים, מה שאומר שאתם מקבלים חווית עבודה ברמה גבוה יותר ואתם נותנים לצוות שלכם את הכלים שהוא צריך לקבל בשביל לעבוד כמו אנשי מקצוע. ולכן, אנשי הצוות של חברת אשר תקשורת יעזרו לכם לבנות את המערכת ‏האופטימלית לאופן שבו החברה שלכם מנהלת את התקשורת של, מתוך מחשבה על הפעילות בחברה היום ועל איכות החיים של הצוות בעתיד. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק לקבל החלטה, ולתת לצוות ‏להתקין את התשתית.

יש לכם שאלות נוספות? מעוניינים לדעת האם כבלים או סיבים אופטימיים מתאימים למטרה שלכם?

התקשרו ל-‘אשר תקשורת’ במספר 1-700-505-616 ואנחנו נשמח לענות לכם על כל השאלות

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support