אשר תקשורת - שירותים בפריסה ארצית

תשתית תקשורת טלפונים לעסקים גדולים ומוסדות

ממש כשם שיציבותו של הבניין תלויה ביסודות שלו, כך יציבותה ואמינותה של התקשורת הארגונית תלויה בתשתית. על מנת שהמידע המועבר בפנים הארגון ומחוצה לו יהיה כמה שיותר בטוח, יש צורך לבחור בתשתית מתאימה ותקנית בהתאם למטרות הארגון וצרכיו.

המידע המועבר בתוך הארגון הנו בעל חשיבות רבה ולכן תחום התקשורת מהווה את הבסיס של כל עסק או ארגון. אם זאת כדי שהתקשורת תהיה איכותית קיימת חשיבות רבה להתקנת תשתית נכונה אשר תספק מענה בטוח ומתאים. כאן שירותיה של חברה מקצועית נכנסים לתמונה ויש לבחור בחברה הנכונה, כזו אשר פועלת שנים בתחום ולזכותה עומד ניסיון רב ועשרות פרויקטים מוצלחים. באשר תקשורת אנו נשמח לסייע לכם לתכנן ולבנות את תשתית התקשורת המתאימה בדיוק לעסק או לארגון שלכם, תוך שעושים שימוש בציוד מקצועי ואיכותי.

בניית רשת תקשורת אחודה מבוססת חוטי נחושת

בכל הנוגע לתשתיות תקשורת אחד הפתרונות הפופולריים ביותר הוא תשתית המבוססת על חוטי נחושת. כיום נהוג להתקין תשתית אחודה המשמשת הן לתקשורת מחשב והן לטלפוניה על אותה המערכת. במערכות מתקדמות יותר ניתן אף לחבר משתמשים גם למערכות נוספות מלבד למחשוב וטלפוניה, כמו למשל טלוויזיה בכבלים, מערכות בקרת מתח נמוך ועוד. לתשתית אחודה ישנם יתרונות רבים, ביניהם גמישות, ריכוז התקשורת, אמינות, חשיבה לעתיד ועוד. עם זאת בשנים האחרונות נכנסה לתמונה התקשורת האופטית וגם היא מציעה יתרונות לא מעטים.

בניית תשתית תקשורת מבוססת על סיבים אופטיים

התקשורת האופטית מבוססת על האור כדרך להעברת המידע, או יותר נכון על ההשתקפות שלו. אולם כדי לנצל את הטכנולוגיה המתקדמת יש לפרוס תשתית מתאימה, היות ויש להמיר את המידע לאור ובחזרה. לשם כך נדרשים כבלים מיוחדים אשר נקראים סיבים אופטיים. בשונה מכבלי נחושת, כבלים אלו מיוצרים מזכוכית או מפלסטיק והם בנויים על מנת להעביר כמויות של מידע בדרך בטוחה ביותר. כמובן שמלבד הסיבים, התשתית האופטית כוללת גם שותפים נוספים להצלחה ביניהם מקלט, מגבר, תווך וכיוצא בכך. התשתית האופטית נושאת בחובה יתרונות רבים החל ברוחב פס גדול, דרך אבטחת מידע גבוהה יותר ועד למשקל קל כך שאינה תופסת מקום רב.

איך בוחרים את תשתית התקשורת המתאימה?

כמובן שהן התשתית המסורתית יותר והן התשתית החדשנית מחזיקות לזכותן יתרונות רבים וכן לכל אחת גם החסרונות שלה. אי לכך על מנת להגיע לבחירה נכונה, חשוב לפנות לייעוץ מקצועי אשר יספק הכוונה ויעזור לכם להבין את הצרכים שלכם ולהתאים להם תשתית תקשורת אשר תיתן את המענה המושלם. הבחירה הנכונה היא כזו שמתחשבת בעסק ובצרכיו תוך שמשאירה מקום לצמיחה והתפתחות עתידית ולכן ישנה חשיבות רבה לחברה עמה מחליטים לשתף פעולה לצורך התהליך.

באשר תקשורת אנו נסייע, נייעץ ונתרום לכם מניסיוננו בתחום. לתיאום פגישה צרו עמנו קשר ואנו נשמח להציע לכם את הפתרונות המתאימים לכם ביותר.

הקמת תשתיות תקשורת

תקשורת יעילה היא מפתח קריטי להתנהלות יעילה בכל עסק וארגון. בהתאם הקמת תשתיות שיאפשרו תקשורת מיטבית בין כל הגורמים בעסק לבין עצמם, ובינם לבין לקוחות ושאר גורמים חיצוניים רלוונטיים, חייבת להתבצע באופן המקצועי ביותר, על בסיס טכנולוגיות מתקדמות ועוד קודם לכן אפיון מדויק של צרכי הארגון. הקמת תשתיות תקשורת היא אחד התחומים שבהם מתמחה חברת אשר תקשורת המקצועית.

הקמת תשתיות תקשורת - סוגי רשתות שונים

ישנם מספר סוגים של רשתות תקשורת שניתן להקים, והבחירה ביניהן היא על סמך הדגשים החשובים לעסק או לארגון, מסגרת התקציב, מגבלות שונות (למשל המיקום הפיזי של המחשבים שמחוברים לרשת) ועוד. הסוגים העיקריים של רשתות הם:

 

  • רשת חוטית - הסוג הבסיסי ביותר של רשת תקשורת. יתרונותיה העיקריים הם אמינות, יציבות ומהירות. מצד שני, רשת שמבוססת על כבלים עלולה ליצור מפגע אסתטי או לחילופין לחייב מציאת פתרונות שיסתירו את כל החוטים ובמקרה כזה כל שינוי במערכת מצריך עבודה רבה יחסית.
  • רשת אלחוטית - ברשתות אלה התקשורת מבוססת על נתבים וגלי רדיו. תשתית תקשורת אלחוטית מתאפיינת בגמישות רבה, אולם ייתכנו הבדלים בביצועים בהתאם למיקום הפיזי של כל מחשב או מרכזיה. כמו כן אבטחת המידע אינה מיטבית עקב הקושי להגן על אותות שעוברים באוויר באופן חופשי.
  • סיבים אופטיים - פתרון מתקדם שמייצר תשתית תקשורת מהירה מאוד, לא מושפעת מהשפעות אלקטרו-מגנטיות מהסביבה וגם לא מייצרת הפרעות למכשירים אחרים ובנוסף רמת אבטחת המידע גבוהה מאוד. הקמת תשתית אופטית מחייבת מיומנות של ממש וניסיון בעבודה עם סיבים אופטיים.

 

תכנון חכם, ביצוע מוקפד

הקמת תשתיות תקשורת שתמלא את כל צרכי העסק או הארגון - ובהקשר זה כדאי לזכור שבימינו גם רשת הטלפוניה מבוססת במקרים רבים על רשת המחשבים - מחייבת הן תכנון מדויק והן ביצוע ללא רבב. חברת אשר תקשורת צברה ניסיון רב בהקמת תשתיות עבור מגוון רחב של לקוחות, ובהם חברת החשמל ובזק. בכל פרויקט שכזה באים לידי ביטוי הניסיון יקר הערך שצברנו, האחריות הרבה שבה אנחנו פועלים והמחויבות המלאה ליצירת התשתית האופטימלית.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support