שדרוג תשתיות תקשורת

לתשתית התקשורת יש משקל נכבד במיוחד בהבטחת ההתנהלות השוטפת המיטבית בכל עסק ובכל ארגון. בעידן שבו נדרשת גמישות רבה והצרכים משתנים לעיתים קרובות, ובנוסף צצים כל הזמן פתרונות מתקדמים ויעילים יותר ויותר, מומלץ לשקול את השבחת התשתית והתאמתה למצב העכשווי. שדרוג תשתיות תקשורת הוא אחד השירותים שמספקת אשר תקשורת ללקוחותיה הרבים, על בסיס ניסיון עשיר והיכרות מעמיקה עם התחום על כל החידושים בו.

שדרוג תשתיות תקשורת - דגשים חשובים

 

  • אפיון מדויק של צרכי העסק - על-מנת להבין מהו השדרוג הדרוש, אם דרוש כזה.
  • שימוש בפתרונות תקשורת מתקדמים - דוגמת סיבים אופטיים, מרכזיות IP מתקדמות, מגדיל טווח עם טכנולוגיית POE, ועוד - כדי להפיק את מלוא התועלת האפשרית מהליך השדרוג.
  • חשיבה לטווח ארוך - כך שהתשתית החדשה תספק מקסימום ביצועים לטווח ארוך.
  • אינטגרציה מדויקת - שדרוג התשתית חייב להתבצע באופן מושכל, ועל בסיס שילוב מדויק בין המרכיבים החדשים לאלה הקיימים, כדי שיציבות המערכת לא תיפגע ועל-מנת שלא יצוצו תקלות מיותרות.

 

מקסימום תועלת במינימום עלות

שדרוג תשתיות תקשורת הוא מהלך בעל פוטנציאל לשדרוג משמעותי של ביצועי כל עסק או ארגון. על-מנת לממש את הפוטנציאל אנחנו באשר תקשורת מקפידים על בחינה מדוקדקת של המערכות הקיימות ושל הצרכים שלכם - הן בהווה, הן בעתיד הקרוב והן בטווח הרחוק יותר, ועל סמך המידע המקיף מספקים ייעוץ והמלצות לגבי השדרוגים הכדאיים.

כל פעולה במסגרת השבחת רשתות התקשורת מתבצעת במיומנות גבוהה ועם מלוא תשומת הלב לכל פרט ופרט. הניסיון הרב שצברנו בפרויקטים מסוג זה - למשל חידוש תשתית התקשורת של המכללה האקדמית גורדון או חידושן של התשתיות האופטיות של מכון התקנים - משמש אותנו באופן טבעי בכל מקום שבו נדרש שדרוג, ומאפשר לנו להשלים את העבודה ביעילות מרבית וברמה גבוהה במיוחד.

בנוסף לכל הנ"ל נבחרים תמיד המרכיבים המתקדמים ביותר הקיימים בתחום, תוך שקלול גם של העלות הכלכלית, כך שהתוצאה תהיה יחס עלות תועלת משתלם - ותשתית תקשורת מיטבית במסגרת התקציב הנתונה. הרווח שלכם כולל כמובן גם ראש שקט בזכות הידיעה שהתשתית החיונית הפכה ללא פחות ממעולה.

 

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support