למקסם את התועלת – סיבים אופטיים

סיבים אופטיים הם המילה האחרונה בכל מה קשור להנחת תשתיות תקשורת בארגונים ועסקים. הסיבים האופטיים הם המבוקשים ביותר בעולם העסקי וגם בשוק הפרטי והביתי – על מנת להשיג מהירות ואיכות של רשת אינטרנטית. ישנם יתרונות רבים להתקנת סיבים אופטיים, כאשר יותר ויותר חברות וארגונים, מבנים מסחריים ושכונות בערים השונות עוברים להתקנה של סיבים אופטיים בתשתיות שלהם. ריכזנו לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא.

היתרונות – סיבים אופטיים

אחד היתרונות הבולטים והמרכזיים של סיבים אופטיים טמון ביכולת שלהם להעביר כמות עצומה של מידע למרחקים עצומים. חשוב להבין שרשתות התקשורת המסורתיות, אשר מבוססות כבלי נחושת, אלו הן רשתות תקשורת אשר מוגבלות ביכולת העברה כמות המידע והמרחק אותו עובר המידע. גם כבלי נחושת וגם העברה מבוססת גלי רדיו הן מוגבלות יותר ביכולות שלהן. כמות המידע שרשת של סיבים אופטיים מסוגלת להעביר היא עצומה יחסית לאפשרויות שהיו קיימות קודם לכן, כאשר סיב אופטי הוא סיב שהעובי שלו הוא כמו העובי של שערת ראש ממוצעת וכבל אופטי מכיל בתוכו מאות של סיבים. וכך תוכלו לקבל התרשמות על היכולת העצומה מבחינת העברת מידע ומהירות שיש לסיבים אופטיים. יתרונות נוספים של סיבים אופטיים הם: חסכון בעלויות, חסינות למים ואבטחת מידע. סיבים אופטיים צורכים כמות נמוכה יותר של אנרגיה מה שכמובן מצמצם את ההוצאות של הארגון או העסק. סיבים אופטיים הינם בעלי עמידות למים ולכן ניתן לפרוס ולרשת כבלים של סיבים אופטיים תת ימיים, ולקצר העברה של מידע בין מדינות ויבשות בגלובוס כולו. בהקשר של אבטחת מידע לסיבים האופטיים יש אבטח מידע אפקטיבית, שאיננה פולטת קרינה מסוג קרינה אלקטרו מגנטית.

סיבים אופטיים

על מנת להפיק את המקסימום מרשת של סיבים אופטיים חשוב מאוד לבצע שימוש בציוד מתאים ואיכותי. שימוש בציוד איכותי לצד תכנון נכון של פריסת רשת הסיבים האופטיים הם המפתח להצלחה כאן, וכמובן שלא נשכח את נושא התחזוקה.

התקנה – סיבים אופטיים

אתם יכולים לפנות עוד היום ל'אשר תקשורת' עבור התקנת סיבים אופטיים בארגונכם.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support