ניקוי סיבים אופטיים

סיבים אופטיים נחשבים לתשתית מתקדמת במיוחד. העובי של סיב כזה הוא כשל שערה, ואפילו פחות, ומצד שני ניתן להעביר דרכו כמויות עצומות של מידע - למשל עשרות אלפי שיחות טלפון. כבל אופטי, שיש בו כמה מאות סיבים, הוא כבר תשתית תקשורת רבת עוצמה ואין פלא שהשימוש בו הופך לרווח יותר ויותר. על-מנת להפיק מקסימום תועלת מהפתרון היעיל, חשוב להקפיד על תחזוקה נאותה של התשתית ובפרט לבצע ניקוי סיבים אופטיים. פעולה זו מחייבת ציוד ייעודי ובעיקר ניסיון רב, ולכן כדאי להפקיד אותה בידיים המקצועיות של אשר תקשורת.

על מה חשוב להקפיד במסגרת ניקוי סיבים אופטיים?

פעולת הניקוי הכרחית בגלל חלקיקי אבק, כולל כאלה זעירים במיוחד, שעלולים להזיק לסיבים ולפגוע בביצועים שלהם. בנוסף מנקים סיבים אופטיים משמנים, אדים, משקעי לחות ועוד. הדגשים העיקריים במהלך הניקוי הם:

 

  • ציוד איכותי - הכלים שבהם משתמשים כדי לנקות את הסיבים האופטיים כוללים מנקה מחברים, ג'ל לניקוי, בקבוק דיספנסר לאלכוהול, סכין לחיתוך הסיבים וגם מקלוני ניקוי דקיקים שמיועדים ספציפית למטרה זו. חשוב מאוד להשתמש בציוד איכותי שלא עלול להזיק למערכת הרגישה.
  • יסודיות - רק מעבר יסודי על כל מרכיבי התשתית האופטית מבטיח שהיא תוכל למלא את תפקידה החשוב באופן האפקטיבי ביותר.
  • יעילות - כמו כל פעולת תחזוקה, גם את ניקוי הסיבים האופטיים חשוב להשלים במהירות. היעילות משפיעה גם על העלות, כשבזכות עבודה נכונה ניתן להוזיל את מחיר השירות מבלי לפגוע ברמה.

 

השירות המקצועי ביותר

אשר תקשורת אמונה על מתן שירותי תחזוקה לתשתיות תקשורת מכל הסוגים ובפרט אלה האופטיות. הניסיון הרב שצברנו אחרי ניקוי סיבים אופטיים במגוון רחב של מערכות רלוונטיות מאפשר לנו להבטיח, וגם לקיים, שירות מקצועי במיוחד.

היכולות הגבוהות שלנו באות לידי ביטוי בכל תשתית אופטית, כולל אלה המורכבות מאוד, ועוד דגש שעליו אנחנו לא מתפשרים הוא אחריות מלאה על כל פעולה שמתבצעת עבורכם. התוצאה: אחרי שנסיים, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהתשתית שלכם במצב מעולה, ושהיא תמשיך לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר עוד שנים רבות.

 

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support